Bhootni Ke Jalwe
S1, E5: Naveen tells Nand how he fell in love with Shanu who was educated, caring and funny. One day, as Naveen came home he was greeted and seduced by Rasbhari. The next morning Shanu was back, oblivious of her antics as Rasbhari. Out of embarrassment, Shanu wants to leave town but Naveen doesn’t let her go. Nand, taken aback by the story goes to apologize to Shanu.