Bible Camp and a Chariot of Love
S4, E4: Sheldon finds himself in a fierce competition with Paige (recurring guest star MCKENNA GRACE) after their mothers force them to attend Vacation Bible School. Meanwhile, George is furious when Georgie makes a questionable purchase.