Welcome to Europe
The vote is defined: by a stroke of luck, Joao wins and becomes president of FIFA. He moves with Isabel to Switzerland, but she doesn't feel herself neither in Zurich nor as João's wife anymore. Havelange tries to consolidate his power, facing a world of old European practices where Kaser is a constant obstacle in his growth plans.