Big Brother Is Coming, Pt. 1
S1 E14: A 'surprise' birthday party for Jack (Sean Hayes) astounds Will (Eric McCormack) when his estranged older brother Sam (guest star John Slattery) turns up at the fete at Grace's (Debra Messing) invitation. Not only do sparks fly between the brothers, but electricity of a different sort crackles between Grace and Sam. Meanwhile, Karen (Megan Mullally) flashes her platinum card for Jack as the pair shop till they drop at a boutique where the snooty salesmen previously had snubbed Jack.