Big Hero Battle / Go Go the Woweroo
S3 E6: 4 2 Sing, a famous boy band, decide to be crime fighters and challenge Big Hero 6 to a 'superhero-off.' Go Go reluctantly goes undercover as the co-host of Wendy Wower's TV show.