Big Money, Big Dreams
S2 E2: Ami decides to throw a party to celebrate the boom in business at Wooster Street Social Club. But when Megan invites Chris without Ami's okay sparks fly. And Jessica pushes her luck in an effort to get closer to her dream of being a tattoo artist.