The New Pink Panther Show Big Top Pinky / Yeti 'Nother Bigfoot Story
S1, E4: In "Big Top Pinky," Pinky dreams of stardom in the circus and discovers his calling is as a clown. And in "Yeti 'nother Bigfoot Story," custodian Pinky, after running a museum display, travels to Alaska in search of Bigfoot.