Birds of a Feather
S7, E12: Axl has big plans for his first day as a business intern at Little Betty. But his dreams of coming up with new ideas for the snack making company go out the window when he's reduced to doing menial tasks for an ungrateful boss (guest star Alan Ruck). Meanwhile, Cindy informs Mike that she has kissed another boy and that he has to break the news to Brick, while Mike simultaneously listens to Frankie complain about how much she hates working for Smile Superstars International, the new dental office owners; and Sue's professor (guest star Josh Cooke) challenges her to stop seeing the world through rose-colored glasses and really open up and hone in on her critical thinking for a writing assignment.