Birth of a Salesman
S1, E4: When Cleveland needs a new job, Tim hooks him up at Waterman Cable. However, when Cleveland becomes the top salesman, Tim is green with envy and wishes for bad things to happen to Cleveland. But when Cleveland comes up on some bad luck and misfortune, Tim has a change of heart.