Black on Black on Black Cadillac
S1, E6: Hip hop artist Slim Thug wants Ekstensive to bring his rusted '59 Cadillac up to the dress code of the rest of his car collection. The result is an eye catching, black on black on black Cadillac roadster – that even Batman would be jealous of.