Blame It on the Rain
S2 E31: The Dotson's follow the money to Santa Cruz, CA and the buyers follow the Dotsons...right into a torrential rainstorm. Dave Hester finds some quilts to help keep dry and patch together a profit. Jarrod and Brandi leave just plain soaked. Darrell and Brandon find something that requires getting wet. And Barry unpacks a locker, un-corks a find, but will it get him out of the red?