Bliss
S6, E4: Nancy cuts a deal with the hotel's concierge to sell hash to hotel guests. Meanwhile, Silas and Andy also make unusual progress with their day jobs. Elsewhere, Shane and baby Stevie keep themselves occupied by joining a 'mommy group'. Back at Ren Mar, Doug is interrogated by Cesar and Ignacio for information on Nancy.