Blood Sisters
S1 E12: With Nigel and Marianne off exploring bat caves, Eliza and Debbie are left at the eerie residence of Nigel's colleague, Dr. Renfield. Eliza becomes obsessed with spooking Debbie, when her imagination gets the best of her and the tables are turned. By the time their parents return, they are convinced that the absent-minded Renfield is a vampire out to get them.