Blood, Sweat & Tears
S3, E5: When Sharpe notices the hospital’s blood supply is running dangerously low, Max concocts a plan to get New Amsterdam out of trouble. Reynolds realizes he has a thing or two to learn from Bloom while making peace with his new position. Iggy helps a patient face their inner demons.