Blood Ties
S1, E3: Rip decides to weaken Vandal Savage by going after his financial assets. Rip and Sara infiltrate Savage’s bank, but are discovered by his men. Meanwhile, Snart and Rory talk Jax into taking the jump ship back to Central City so they can steal a valuable emerald. Professor Stein guides Ray on a dangerous mission.