Blow Up
S1 E3: LuLaRoe’s wacky culture turns toxic. Sexism, body shaming and gaslighting become hallmarks of the company. Retailers suspect they are in a cult. At the same time, the clothing quality deteriorates and defective complaints skyrocket. LuLaRoe faces thousands of angry retailers ready to part ways and the story explodes onto social media.