Boobie: The Shequels
S1, E5: It’s Movie Trailer time as the 10 remaining Queens try to impress RuPaul with their acting skills. Never Mind Barbie, this is all about Boobie, as our Glamazons hilariously recreate horror, pirate and sci-fi films that are more DD than 3D!