Boy Gone Astray
S20, E7: When a young woman is found dead in her apartment, a few tell-tale signs quickly lead Detectives Cyrus Lupo (Jeremy Sisto) and Kevin Bernard (Anthony Anderson) to believe that the killer was not after her wealth. After finding suitcases filled with money and drugs in one of the victim’s apartments, the detectives watch a security video from her lobby. The video exposes two potential suspects, leading the detectives to a drug cartel. Also starring: S. Epatha Merkerson (Lieutenant Anita Van Buren), Sam Waterston (District Attorney Jack McCoy), Alana De La Garza (Connie Rubirosa), and Linus Roache (Michael Cutter).