Break On Through
S9 E6: Darrell Ward and Lisa Kelly try to make good on a power play for their young company but could lose everything when Darrell's truck breaks down. Polar driver Todd Dewey must backtrack hundreds of miles to recover lost freight or risk losing a vital contract.