Bria: Negotiation
S2 E6: Bria expands the boundaries of the GFE when she brings Kayla along on a date with Paul. When Paul still refuses to have sex with Bria, she finds herself expanding her client base in order to meet her needs. Meanwhile, Ian continues to probe for the truth as the trial date looms.