Brokedown Palace
S11 E6: Spice brings the heat in Cayman and proves she's still the Queen Of Dancehall. Mendeecees' past stirs up trouble. Erica's new romance threatens to throw her flourishing friendship with Amy. The fallout from the Diamond rumors finally reach the palace.