Bronco or Bust
S1 E5: Mobsteel's newest build is a 1979 Ford Bronco - but their client is going to be tough to impress. Adam and the gang also team up with the Michigan State Police to create a hot new set of wheels and Doug gets a big surprise at the new shop.