Who Do You Think You Are? Bryan Cranston
S6, E5: Bryan Cranston's happy childhood shattered when his father abandoned the family when Bryan was just 11. Seeking answers, Bryan explores his paternal roots, finds a troubling pattern of desertion, a man of honor and an aunt he never even knew existed.