S1 E4: Tim Sweely is a die-hard Buick fanatic who has finally saved up enough to buy one of his own. His hunt for his perfect Buick puts him in the driver's seat of a luxurious '59 Buick Super, a sleek convertible '65 Buick Wildcat, and a powerful '69 Buick Skylark. With three unique Buicks to pick from, Tim must decide which one really drives his passion.