Bullies
S1, E6: A lingering bout with insomnia drives Will to keep a long-standing therapy appointment. Subbing for Elliot during the Japanese nuclear crisis, Sloan's strident interrogation of a Tokyo power-company spokesperson ends up jeopardizing her own career. After his rough handling of an interview subject, Will comes to recognize the causes and effects of being a bully.