Bunker Hill
S4 E8: In the midseason finale, Nia has a powerful dream about Agent Liberty, but refuses to look at it as a prophetic dream and pushes it aside. After noticing something is bothering Nia, Kara enlists Brainy's help, and the two try to persuade Nia to embrace her destiny. Meanwhile, Manchester Black pays Ben Lockwood a menacing visit. Kevin Smith directs.