S1, E13: This game will put you through the spin cycle! Host Jay Pharoah introduces two mystery celebs hiding behind 3D animated filters. Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green & Lex Lumpkin ask questions & gather clues to unveil our special guests!