By Land or by Seep
S9, E23: Get ready to etch this episode into Pawn Stars history. Rick paints himself into a corner when he considers removing six Picasso etchings from a famous illustrated edition of Lysistrata. Then, Chum has to ThunderCats HO!-LD on before making an offer on some vintage toys from the 1980s. And later, second thoughts seep into the minds of Rick and Corey when faced with taking an amphibious Jeep out on the water.