Caillou's Cricket/Dog Dilemma/The Spider Issue
S5 E1: Caillou brings a cricket in the house and learns creatures belong in their natural habitat./Caillou learns a lesson about jealousy when Sarah gets a new dog./Caillou learns the difference between fact and fiction after a comic book scares him.