Calendar Boys
S5 E5: Dr. Lavigne must decide during surgery if a Giant Schnauzer can keep his ear. A poodle named Jay-Z with suspicious symptoms needs Dr. Blue's help. Dr. Ross removes tumors from a rat. The vets pose with pets for a calendar to help animals in Haiti.