California Kustom
S5 E15: Mike and Frank pay a visit to Grizzly Adams actor Dan Hagerty's treasure-filled California home. Mike and Frank get behind the wheel of the original Batmobile and drive off with a rare piece of television history. Later, the guys uncover a rare camel ride but owner Sean's prices are through the roof.