Candy Van Finger Bang
S1 E6: In this animated sketch series, Dick Genie helps Billy lose his virginity, an old Chinese man tries to find a "Reverse Mail Order Bride" from the US, Bethiffer attempts to give boners to her crush, and TripTank receptionist Ben is kidnapped.