S1, E2: Luis Alberto meets Mariana and is captivated by her beauty. Mr. Alberto demands that Luis Alberto stays away from Mariana. Mr. Alberto offers Mariana a job. Luis Alberto loses a lot of money due to a bad investment. Soraya and Leon become lovers.