Car History - The Audi Story
S1 E3: Selling more than a million cars per year, Audi is now one of the most successful car manufacturers in the world. The brand with the four rings does stand for innovation, superior technology and outstanding design. In the ‘80s Audi revolutionized the automotive world with the Audi Quattro, which not only changes the world of rally sports but also brings the all-wheel drive to everyday cars.