Careful, anything can happen
S1, E5: Dev tries to make amends with his father. Rajbir and Bhenno try to sideline Kairav. Vikas faces pressure from Kairav to call off the protest. Dev and Vidushi discover Jay was involved in illegal activities for Kairav.