Way Past Midnight Caribbean Dancehall
S1, E1: Born in Jamaica and nurtured in the boroughs of New York City, dancehall culture centres around good times, good vibes, and a familial community of dancers. Follow the DANCA crew on their all-night quest to move, groove, and set the party off.