Cascade
S1 E8: Still reeling after learning that Mal'akh is actually Zachary, Langdon and Katherine rush to warn her mother Isabel. But they're shocked to find out that not only did she already know, she's been his mysterious benefactor all along. When Mal'akh finds out his mother has warned the pair to run away from him, he kills her in cold blood, showing yet again just how far gone he's become. Meanwhile Peter is frustrated when he discovers the Leviathans have been keeping things from him. In an act of self perservation, the group votes to give in to Mal'akh's demands.