Casualty of War
S1, E3: With another reality star gone, the women's alliance is tested as Joe reveals their existence to the men in the house. Episode 103's talent show-themed challenges result in some surprising winners and losers. One reality star tries to pull off the biggest game move of the season, which causes both alliances to make some tough choices.