Cat-A-Versary
S1 E13: When one of the oldest cats in the café dies unexpectedly, Kat decides to turn the one-year anniversary of the Cat Café into his funeral. Meanwhile, Kat, Randi and Oscar all try to make amends for mistakes they made.