Cat Build Gone Wild
S2 E4: A couple wants their savannah cat and foster kittens to safely enjoy the outdoors. Antonio's solution is an intricate system of outdoor catwalks and double-decker enclosures with cat-friendly plants, natural climbing surfaces and all the toys a cat needs.