Catastrophe and the Cure
S9, E6: Dan enlists Julian to help in his search for Nathan. Mouth fills Clay in about Nathan, as Haley explains Nathans disappearance to Jamie. Brooke gets an idea of how to bring patrons to an empty Karens Café, and Chris Keller confronts Chase about Tara (recurring guest star CHELSEA KANE).