Category 55 Emergency Doomsday Crisis
S1, E5: Eleanor's (Kristen Bell) eagerness to learn ethics from Chidi (William Jackson Harper) becomes the full-time job he never wanted. Meanwhile, Michael (Ted Danson) and Janet (D'Arcy Carden) focus their attention on a Neighborhood emergency.