Cause and Effect
S3 E2: The Sheriff sells the local village men to Irish Warriors who need new army recruits but when Robin is captured himself can he escape execution in time to save the conscripts? Kate, a village girl from Locksley, tries to help the outlaws and rescue her brother but her heroics have devastating consequences.