Celtic Languages in the Ancient World
S1, E4: The discovery of Celtic inscriptions on the western coast of Spain suggests the possible development of a common language along maritime Celtic trade routes, revolutionizing studies of Celtic origins and migration. The long-standing theory of Central European Celtic origins may die out thanks to new linguistic evidence.