Champagne Confessions
S6 E2: The ladies question if all is well in Alexia's marriage. Marysol hosts a boozy gay brunch. Nicole arranges a champagne happy hour. Guerdy reveals to her closest girlfriends that she has breast cancer and reaches a breaking point with Larsa.