Champions Ronaldo
S1, E1: When Ronaldo weaved his magic, no one could get near him. We traverse the turbulent career of one the game's greatest players. Then there was Ferenc Puskas of 1954, controversially injured and unable to lift Hungary to glory in Switzerland. We pile the praise upon Russia's Lev Yashin - Heartbreak and ecstasy.