Chanel and Sterling CDLXIV
S25 E32: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo celebrate PERFECT ACCIDENTS, talk about the darkness of OLD NEWS, and things that make you shout NOT IN THE CAR!