Chanel and Sterling CDLXV
S25 E33: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel and Steelo suffer with our friends across the pond and their BRITISH PROBLEMS, watch what happens when things go from BAD TO WORSE, and celebrate some spectacular staches in IT'S A ME, MARIO.