Chanel and Sterling CDLXXII
S25 E41: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo take some hard hits to the BACK NUTS, witness the eternal struggle of DOGS VS VACUUMS, and share some joy with SMILE SPREADERS.