Chapter Eight: Pandora's Box
S2, E1: Nico (Kim Raver) is haunted by her infidelity when Charles (Chris Cousins) gives her a photograph that Kirby (Robert Buckley) took of her during their affair. Overcome with guilt, she debates whether she should tell Charles the truth and decides to go to extreme measures to save her marriage. Wendy (Brooke Shields) decides to cut back on her hours at the office and spend more time at home after she finds her under-age daughter, Maddie (Sarah Hyland), at a bar. Her transition into domestic life is not an easy one especially when her opinionated mother (Moore) unexpectedly comes to the city for a visit. Victory (Lindsay Price) finds it difficult to avoid Joe (Andrew McCarthy) who is desperate to get her back. Trying to move on from their personal relationship, she hires a publicist Dahlia Morales (Perez) to help brand her business and find a retail space. Paul Blackthorne also stars.